Beoordelingen van Taj Mahal Emmeloord

Recente recensies van Taj Mahal Emmeloord

5 sterren na 211 reviews

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Taj Mahal:Beste Wil , bedankt voor U recensie!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd goed gegeten. Dat ze ietsje later zijn met bezorgen is bekend, kwestie van de gewenste bezorgtijd iets vervroegen. De spare-ribs vond ik niet geweldig, zal ze niet nog eens kiezen. Verder dik tevreden!! Ben er al járen klant!

Reactie van Taj Mahal:Beste Jan, bedankt voor U recensie!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Taj Mahal:Beste Pawel! Bedankt voor U recensie!!

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Taj Mahal:Steven, bedankt voor U recensie!!

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Taj Mahal:Wil, bedankt voor U recensie!

, 13-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel vlees en groenten op de pizza's!

Reactie van Taj Mahal:Wilma, bedankt goed om te horen!

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij zijn zeer tevreden. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Bestellen on line gaat gemakkelijk. Eten was lekker en voldoende. Bezorging heel attent.

Reactie van Taj Mahal:Beste Wim, wij willen U bedanken voor de bestelling wat U bij ons geplaatst had! En fijn om te horen dat alles na wens is geweest! Vriendelijke groeten team Taj Mahal

, 09-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak was erg flauw, had andere verwachting van Thais eten

Reactie van Taj Mahal:Beste Iris, bedankt voor U recensie! Probeert U is volgende keer is eens een andere gerecht iets van (Indiase) Palak of chillie! En dan een beetje pittig?

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is goed, maar ik had een grote kapsalon en een calzone besteld. Bijna 20 euro verder en wat kreeg ik? Alleen de calzone en 2 blikjes fanta. Ik ben daar echt niet blij mee. Ik denk dat bij de levering iets mis is gegaan, en dat iemand anders nu lekker mijn grote kapsalon zit op te eten. Niet Leuk!!!

Reactie van Taj Mahal:Beste Henk, er is van onze kant niks mis gegaan! Heb u bestel order er bij zie dat u alleen een calzone besteld heeft met bijna alle beleg wat mogelijk is:) en 1 fanta en wat sausjes. Collega heeft u een bericht gestuurd als U zich ergens in betwijfeld neem dan even contact op! Vriendelijke groeten, Team Taj Mahal

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de zoveelste keer weer geen fristi bij het kinder menu en jullie zijn erg zuinig geworden met de sauzen en het duurde vreselijk lang wederom voor dat de bestelling er was of je nou op tijd besteld of later maakt niks uit erg teleur gesteld vandaar dat we niet zo vaak meer bestellen

Reactie van Taj Mahal:Beste Dijkstra, jammer dat het zo lang heeft geduurd! De piek tijden zijn bij ons toch weekend en vooral zondag 18 uur. Wanneer dan ook iedereen graag om 18 uur zit te dineren. Wij doen er alles aan om spoedig mogelijk te bezorgen! Kwa saus zijn wij echt de makkelijkste er in! Geef in het velde opmerkingen precies aan wat u wilt en U krijgt dat!:) wij maken meestal een inschatting per order. Als er iets ontbreekt? Schroom dan niet!! bel direct soms kan het ook zijn dat het drankje net in de bezorg auto vergeten is door de bezorger! Hopend gauw weer voor U te koken! En natuurlijk veel gezondheid gewenst!!:)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk! Bestelling en bezorging prima voor elkaar; keurig op tijd, compleet en goed warm. Bedankt weer!

Reactie van Taj Mahal:Annelies bedankt ! Wij koken graag voor U:)

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hadden 2x een grote kapsalon doner kebab besteld met extra cocktailsaus. We kregen 2 kleine kapsalon en geen extra cocktailsaus. Gebeld en werd super opgelost en kregen nog 2x een kleine kasalon. Wat jammer was is dat de cocktailsaus er weer niet bij zat. Ik had geen zin om nog een keer te bellen

Reactie van Taj Mahal:Allereerst bedankt voor U beoordeling! Kapsalon doen wij sauzen er door heen als u apart wilt graag als opmerking invullen aub!!

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tandoori, Lasagne, Calzone. Allen vegetarisch en zeer smakelijk. Top!

Reactie van Taj Mahal:Beste De Haan, goed om te horen! Wij koken graag voor U ! Fijne pasen! Groeten team Taj Mahal

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Taj Mahal:Bedankt voor U recensie !👍

, 13-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Taj Mahal:Bedankt voor een beoordeling, bezorgtijd waren we afhankelijk van de server. Omdat iedereen massaal online bestelde. Kwamen bestellingen allemaal ook later bij ons binnen. Alleen dat is absoluut niet te koste van de kwaliteit gegaan! U bent vrij in u beoordeling. Alleen wij als restaurant horen graag waar het mis is gegaan. mvg Team Taj mahal

, 21-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Taj Mahal:Bedankt👍

, 14-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

Reactie van Taj Mahal:Hartelijk bedankt👍👍

, 01-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten goede kwaliteit zeker aanrader om eten te bestellen

Reactie van Taj Mahal:Bedankt👍👍

, 25-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De shoarma was koud de rest was veder goed

, 18-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het beste van Emmeloord

Reactie van Taj Mahal:Beste Joost, goed om te horen!!😊😊

, 14-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere pizzas voor weinig op maandag

Reactie van Taj Mahal:Beste Paul, probeer donderdag’s de spareribs dag👌

, 12-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was niet compleet. Na reclame is het ontbrekende deel alsnog geleverd.

Reactie van Taj Mahal:Bedankt voor u beoordeling, Helaas was de bezorger was drankje in de auto vergeten!

, 05-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Taj Mahal:Beste Wil, bedankt voor u beoordeling!!!👌👌

, 05-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Maandag 30 december: niemand wil kopen. 1,5 uur gewacht, half uur na verwachte tijd. Wellicht iets om een mail te sturen? Daarvoor wel 2x gratis drinken (en weer de supervriendelijke bezorger), pizza’s top! Zelfs mijn dochter van 10 werkte er 1 bijna helemaal weg. Helaas Geen uiensaus erbij :-(

, 29-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vorige keer heeft Taj Mahal een klein foutje gemaakt in de bestelling, niet heel erg maar toch een opmerking hierover geplaatst. Deze keer kwam de, altijd vrolijke, bezorger met een extra blikje drinken en saus! Erg attent, en voelde mij als klant gewaardeerd. Bedankt en tot en volgende keer.

, 15-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Iets eerder dan aangegeven, maar dat was geen probleem. Met zn allen genoten van een ruime maaltijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste eten van emmeloord

Reactie van Taj Mahal:Joost bedankt :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Taj Mahal:Bedankt voor u recensie

, 06-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geen bestelde dranken gekregen.

Reactie van Taj Mahal:Geleverd. :)

, 28-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk. Mooi de saus apart in bakjes. Goed gevulde wrap. Lekker veel vlees. Eten was goed warm.

Reactie van Taj Mahal:Hans goed om te horen! Doe de groeten aan aan je familie van fam. Aktas:)!

, 27-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel best regelmatig , maar vandaag waren de porties zeer karig. Normaal gesproken altijd top maar vandaag veel te veel betaald voor wat ik heb gekregen.

Reactie van Taj Mahal:Beste M.Wieten, Klopt U besteld regelmatig bij ons! En wij koken ieder keer ook met alle liefde voor U! Jammer dat het na u verwachting niet heeft voldaan. De kapsalon was met de kapsalon-dag besteld voor €8,50 en u heeft een curry besteld en hierbij word Alles gewogen en geportioneerd. Kan het nu niet zo terug halen wat er mis is gegaan. Maar neemt u even contact op komen we er wel uit:) Mvg Tajmahal

, 23-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vegetarische lasagne, Vegetarische calzone en Quattro formaggi pizza. Vooral de lasagne en calzone erg lekker! Veel groente en goed op smaak.. Ook was het eten er sneller dan aangegeven dus dik in orde 🙂

Reactie van Taj Mahal:Carmen super bedankt voor je recensie! FIJNNN om het zo terug te mogen lezen!! Groetjes Tajmahal

, 23-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verschillende gerechten besteld, allemaal even heerlijk! Goed warm en mooi op tijd, top weer! Bedankt 🤗

Reactie van Taj Mahal:Annelies, bedankt voor je recensie! Goed om te horen dat alles na wens was!!

, 10-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekende, snelle bezorging.

Reactie van Taj Mahal:Henk wij koken graag voor U! Mvg Taj Mahal

, 08-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen wekelijks. Werknemers en baas zijn vriendelijk en leveren goed eten.

Reactie van Taj Mahal:Beste SD, aller eerst bedankt voor jullie bestellingen! Wij zijn ook zeer tevreden met onze collega’s:)

, 08-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke bestelling gehad, altijd een lieve meneer die bezorgd. En dit keer een extra gratis drankje gekregen, Bedankt!

Reactie van Taj Mahal:Beste Soraya, goed om te horen! Bedankt voor je bestellingen!!

, 01-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten! Bestel hier altijd verschillende lekkere maaltijden de bezorgers zijn heel vriendelijk!

, 29-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle service en lekker warm, vorige klacht goed opgelost. graag tot vrijdag...

Reactie van Taj Mahal:Beste Nico, super bedankt voor je orders! Wij koken graag voor U!!!!

, 22-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ruim een uur moeten wachten op bestelling. En niet alles aanwezig van wat we bestelde.

Reactie van Taj Mahal:Beste Kooystra, Jammer dat u het zo heeft ervaren! Als bestelling niet klopt graag even bellen word het direct rechtgetrokken! En vakantie periode zijn bezorgtijden wat opgelopen door de enorme drukte ! We doen ons best en er zijn maatregelen genomen!. Mvg Taj mahal

, 19-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hallo, Ik heb net de kip tandoori gehad, deze smaakte prima. Maar het portie kip tandoori was wel erg aan de kleine kant. Nog geen half bakje… en droge rijst eten houd ik niet van. Bestelnummer: 74889AYU Met vriendelijke groet Nico Blok Keuken Emmeloord Constructieweg 17 8305 AA Emmeloord 0527-622 770 info@keukenemmeloord.nl www.keukenemmeloord.nl

Reactie van Taj Mahal:Beste Nico, Graag even contact opnemen! Mvg Taj mahal

, 11-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Frietjes waren aan de slappe kant, falafel met champignons was niet warm. Wel lekker overigens. Baklava altijd lekker!

, 08-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, prima prijs. Verwachte bezorgtijd liep wel wat uit.

, 08-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend, eten was goed heet en de bezorger erg vriendelijk.

, 02-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnel bezorgd, uitstekende smaak en gratis frisdrank erbij. Helemaal top.

, 01-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk. Bezorging top

, 22-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldig!

, 16-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer tevreden! Zowel over de bezorging als het eten zelf. Heerlijk weer, bedankt!

, 06-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

twee keer bestelt waarvan eerst keer de verkeerde saus kreeg de tweede keer geen saus kreeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de zoveelste maal weer de saus vergeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had een foutje gemaakt inde bestelling. Gebeld naar het restaurant en ze hebben het aangepast voor me. Enorm bedankt !!😁

, 18-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed, alleen jammer dat de fristi bij het kindermenu vergeten was

, 07-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel hier regelmatig. Smakelijke gerechten met als favoriet de (schotel) kipfilet met paprika. Heerlijk gekruid en lekker mals! Ook de frietjes mooi krokant en ruime porties. Super lekkere Turkse pizza's. Vriendelijke bezorgers, en vaak (zeer warm) bezorgd nog vóór de aangegeven tijd. Super tevreden en een echte aanrader! 🤗👌👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Curry gerecht was heerlijk en lekker pittig 👍

, 27-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de fristi’s bij de menu’s waren vergeten Maar snel gekregen dus top!!!

, 21-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlees zoals altijd erg lekker!!! Jammergenoeg weer de bijbestelde saus vergeten:(

Reactie van Taj Mahal:Beste Ellen, bij de kapsalon’s en Turkse pizza’s doen wij het om voor ons klanten gemakkelijker te maken er doorheen. Wilt u het apart hebben? even bij de opmerking in typen, of gewoon los bij bestellen. Hoop dat u voor de rest lekker heeft gegeten. Mvg Taj mahal

, 19-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en snel bezorgd.

, 13-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer goed eten, snelle bezorging,vriendelijk,gratis blikje drinken als je via de site besteld. Dikke aanbeveling

, 06-07-2019

Kwaliteit:

Rating

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Goed eten voor een redelijke prijs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en dat ook nog eens voor een zeer scherpe prijs. Wij bestellen zeker nog eens. Wij hadden nu 2x pizza besteld.

, 11-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dwie godziny czekałem na calzone i się nie doczekałem

Reactie van Taj Mahal:Beste Waldemar, We hebben u vaak proberen te bereiken maar u geeft geen gehoor aan u oproepen. Als u besteld zorg er dan altijd even voor dat u bereikbaar bent! Of bel iig even terug!! Mvg Taj mahal

, 06-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was mooi op tijd ( 10 minuten voor geschatte tijd ) dus dat was al heel prima👍🏻. Het eten was nog goed warm en de Turkse pizza’s hebben ons erg goed gesmaakt. Waarvoor onze complimenten aan het top team van Taj Mahal Emmeloord!!!👍🏻👍🏻👍🏻

, 02-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Biryani besteld, met als bijgerecht Naan brood , bij ophalen te horen gekregen dat Naan brood er niet bij hoort (fout in de website) , pas dit dan aan op je website!! Of geef er toch een broodje bij !! thuis er maar witte boterham bij genomen.

, 01-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was erg snel en erg vriendelijk! De bezorging was sneller dan verwacht, top service!

, 20-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Omdat het kennelijk erg druk was belden ze op tijd dat het ietsje later (15 min.) zou worden met bezorgen. Erg netjes!! Het werden echter nog géén 10 minuten! Eten was, zoals altijd, prima van smaak en kwaliteit!!! 👍🏻👍🏻👍🏻

, 10-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Shoarma en kapsalon waren lekker, patat was erg slap en smakeloos, jammer.

Reactie van Taj Mahal:Beste Pieter, Wij zullen ons best doen volgende keer toch even wat krokanter te leveren. Bedankt voor je bericht!

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger rekent altijd 5 euro ipv 2 terwijl het onder emmeloord valt. Verder is het goed te eten

Reactie van Taj Mahal:Beste Jordy, we hebben jou duidelijk en van te voren en een aantal keer aangegeven dat jou bestellingen heel minimaal zijn, en dat het een verre buitenweg is wat je niet zomaar op een brommertje aflegt. Minimaal €15 brengen we gratis voor je en anders moeten we de bezorgkosten toch in rekening voor je brengen. Mvg

, 29-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was precies op tijd en het was heerlijk zoals altijd echt een aanrader dit

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kapsalon heeft goed gesmaakt. De Turkse pizza’s waren absoluut niet lekker. De een veel te hard en droog en de ander zo bruin dat het uit elkaar viel en geen lekkere smaak had. Is ons erg tegen gevallen dit keer.

, 17-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, vers en warm.

, 08-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk weer erg lekker gegeten. Snelle service en vooraf goed geïnformeerd over de levertijd.

, 18-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker eten altijd hier?? De bezorgers zijn altijd erg vriendelijk en netjes????

, 21-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was zeer goed. 1 klein puntje, Er zat bijna geen knoflooksaus op.

Reactie van Taj Mahal:Volgende keer even aangeven. Doen We dat er gewoon bij????

, 21-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top kwaliteit en snel geleverd!

, 17-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na een erg lange werkdag was het vorige week een zeer goede uitkomst dat ik hier nog kon bestellen savonds. Zeer goede kwaliteit en uitstekende bezorging zoals gebruikelijk bij taj mahal??

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben echt heerlijk gegeten. Bezorging was prima.

, 22-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bezorging niet compleet , is later opnieuw bezorgd, kan beter

, 19-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekkere Turkse pizza met shoarma en kaas, zalig gewoon. De kapsalon heeft ook erg lekker gesmaakt!! En zoals altijd is de bezorger een erg sympathieke man!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Smaakte goed?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was echt heerlijk. De wensen waren aan voldaan??. Bezorging ruim 20 minuten eerder dan gepland maar dat was te verwachten savonds. Uitstekende bezorger is het zoals hij altijd is!!

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

mijn eten was niet te eten patat was koud en slap en de kipfilet was niet weg te kauwen zo tai . Het enige wat goed was , was hamburger

Reactie van Taj Mahal:Wij willen u graag uitnodigen voor een gratis Kapsalon kipfilet bij ons op de zaak, Wij vinden het zeer verveledend dat u het zo ervaren heeft! Groeten de eigenaar

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op afgesproken tijd prima! Frietjes erg slap helaas

, 01-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pizza's en prima service.

, 23-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling en bezorging waren prima voor elkaar. En we hebben heerlijk gegeten! Bedankt.

, 08-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was niet warm meer

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekker, vers en goede hoeveelheid!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde errug lang en weer de knoflooksaus vergeten.....zucht ..:(

, 27-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde enorm lang. En in de bestelling die uiteindelijk kwam zaten 2 fouten. Jammer...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kapsalons waren ditmaal veel beter dan de vorige keren! Knoflook was wel vergeten, maar omdat het zo goed smaakte, aten we maar snel door..

, 06-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De beste kapsalon van Emmeloord en wijde omgeving!

, 04-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd te laat geleverd en de patat was slof

, 15-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gebruikelijk: bijzonder lekker eten!! Niets over te klagen, alleen maar aan te bevelen!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker eten en goede service

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, erg tevreden en zeer vriendelijke mensen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker eten. Moet er 45 minuten op wachten maar is het wel waard. Vorige bestelling kregen we ineens pita broodjes IPV turks broodje. Was een tegenvaller maar deze keer gewoon weer de lekkere broodjes. Broodje Kip shoarma is echt lekker, om over de kapsalon maar te zwijgen.

, 10-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas niet het goeie eten geleverd maar wat we krijgen was wel lekker ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

geniet er nog van

, 31-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Yemekler cok lezzetli, ellerinize saglik!

, 29-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekend gegeten, en snel geleverd. 10 minuten voor de aangegeven tijd.

, 23-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten komt altijd super warm aan. Het smaakt ook altijd erg lekker. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De lekkerste spareribs van de polder!

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Stipt op tijd aan de deur, vriendelijk en het eten was nog goed warm en lekker!

, 29-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de aardappelschijfjes waren veel te zacht en flauw we hadden twee schotels besteld maar kregen maar 1 blikje drinken gratis de saus zat er niet bij en we hadden 1 salade erbij besteld en kregen er twee en de bezorging was veel te laat een half uur later dan toegezegde tijd twee keer gebeld eerste keer personeel kortaf we bestellen hier nooit meer de eerste maar ook de laatste keer

Reactie van Taj Mahal:Beste, U had bij een zonder salade aangevinkt. En er is geen extra salade besteld. Bij de schotels doen wij minimaal of geen zout. Mvg Taj mahal

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten voor een goede prijs! Altijd nog heet eten bij bezorgen! Zeer tevreden.

, 04-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en goed gevulde pizza's ? vriendelijk en beleefd personeel!

, 17-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Smaakte weer lekker , zelf even opgehaald en het eten was op tijd klaar

, 05-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top! 10/10 zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was prima maar de kip tandoori was onvoldoende qua hoeveelheid.

, 06-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is echt goed. Alleen jammer dat als je besteld een uur moet wachten voordat het bezorgd wordt.....en dat voor 2 broodjes.....

, 09-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk

, 30-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten smaakte goed. Alleen werd er geen rekening gehouden met de opmerkingen. Had speciaal gevraagt om een gerecht zonder salada. Waar die toch bij geleverd werd. En de bezorging was helaas 20 minuten later als dat er werd aangegeven via de mail

, 24-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kapsalon was erg lekker en de bezorging precies op tijd

, 08-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service en lekker eten! Erg fijn!

, 28-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel te Laat niet normaal en nog te Laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de slade bij de schotels zaten terwijl die er wel bij horen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker. Goed personeel en vriendelijk.

, 27-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelde producten werden 15 minuten te laat bezorgd , waardoor de tempratuur te laag was

, 12-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De spare ribs waren heerlijk!

, 04-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was zoals altijd uitzonderlijk goed. Het werd echter een uur te vroeg bezorgd. Ja, je leest het goed!! Normaal wordt geklaagd over te late bezorging maar nu was het te vroeg! Ach, dan maar wat eerder eten en gewoon genieten. Niet zeiken :) Bedankt Taj Mahal. Het was lekker :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al lang klant. Bestel regelmatig in t weekend. Altijd warm en altijd goed en lekker eten. Nooit problemen mee gehad. Bezorger is een ontzettend aardige gast!

, 08-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker bestelling heel mooi op tijd Klasse

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten voor weinig centjes! Kwaliteit is super, alleen het bezorgen van eten is niet geweldig. Duurt langer dan gepland.v

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten en word snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en erg lekker een aanrader. ,Tip De salade kan beter er apart bij

Reactie van Taj Mahal:Beste Van Schaik, bij de schotels zit het er apart bij in een vakje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste poging was niet goed. Patat koud en slof, kip tandoori koud, salade bakjes hadden gelekt waardoor de dressing over de Turkse pizza was gekomen. Gebeld om dit te melden, mocht alles terug doen in de tas en er zou een nieuwe bestelling worden bezorgd. Tweede poging was alles goed op temperatuur! Wederom hadden de saladebakjes gelekt, nu niet over het andere eten. Dringend advies, zakjes om de saladebakjes doen tegen het lekken!

Reactie van Taj Mahal:wij zijn overgestapt naar een anders leverancier voor salade bakjes bedankt voor u tip!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker alleen erg jammer was niet echt warm en omdat de patat vergeten waten was dat ook koud jammer jammer

, 08-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was goed alleen verwachte tijd werd wel een half uur langer dus de tijden die je door krijgt klopen niet echt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgt en het eten smaakt heerlijk , voor herhaling vatbaar !

, 26-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geen roti gehad! Had ik wel besteld en betaald!

Reactie van Taj Mahal:altijd even bellen. word het direct goed gezet!

, 23-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkah :)

, 20-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kwam sneller dan verwacht. Het eten was zoals gewoonlijk weer erg lekker.

, 04-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de bestelling niet volledig was. Toch 5 sterren omdat een foutje menselijk is en ik zeker weet dat ze de ontbrekende extra topping op de pizza goed gaan maken een volgende keer.het eten was verder zeer goed.

, 27-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed bevallen bezorging was precies op tijd, en t eten was erg goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed en snel

, 07-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was weer heerlijk

, 03-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk erg lekker, en snel bezorgd

, 26-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heel erg goed erg lekker

, 26-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas ontbraken de 4 mee bestelde sausen

Reactie van Taj Mahal:Turkse pizza's/ kapsalon gerechten/ worden sauzen er doorheen gedaan. Als u dat liever niet heeft even als opmerking plaatsen.

, 17-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en erg lekker

, 17-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was weer Super goed en SUPER LEKKER

, 30-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was weer super goed en super lekker

, 28-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling mooi optijd afgeleverd. Was goed warm, frietjes waren iet wat slap maar dat komt (denk ik) door de saus. Verder heerlijk gegeten!

, 24-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De patatjes van het kindermenu waren wat slap verder heerlijk gegeten.

, 16-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten smaakte heerlijk en genoeg. Niet teveel. En keurig volgens afspraak bezorgd.

, 15-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit van het eten is altijd goed. De kwaliteit van de bezorging daarentegen niet. Het heeft maarliefst 2 uren geduurd eer de bezorger überhaupt voor onze deur stond. Dat is totaal geen stijl. Het management moet dan toch eens nadenken over uitbreiding van de zaak, gezien dit totaal niet goed is voor de reputatie van de zaak. Het eten is wel altijd dusdanig goed dat ze nog steeds qua eten met kop en schouders boven alle andere toko's hier in Emmeloord uit springen. In de toekomst zal ik dan, op voorwaarde van betere bezorging, hier wel opnieuw bestellen.

Reactie van Taj Mahal:Beste Paul, U heeft voltrekt gelijk een bestelling kan en mag niet 2 uur duren! Maar zomertijd/zomer inval personeel! Drukte braderie binnen als voor bezorgen heeft het afgelopen vrijdag wat vertraging opgelopen. Wij zullen ons best doen volgende keer toch sneller te kunnen bezorgen! Mvg Directie Taj mahal

, 16-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was heeeeeerlijk

, 30-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was weer super lekker en een razend snelle bezorging heleaal super

, 28-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten, goede service

, 15-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was super lekker super goed. En bestelling was op de afgesproken tijd Dus we zijn super tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was super lekker super goed En super bedankt voor het extra drinken en de lekkere baklafa

, 02-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was alleen heel jammer bestel een shoarma pizza krijg je een pizza waar je de shoarma moet zoeken de andere spullen waren super

, 01-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

, 24-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer helemaal super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was warm, lekker en snel bezorgd

, 17-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer super lekker Tajmahal is helemaal top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten smaakt voortreffelijk. Afgelopen weekend (09-04-16) weer laten bezorgen. Dan meld je dat het beslist NIET voor 19:30 bezorgd kan worden, staat de beste bezorger net na 19:00 al aan de deur. Ja, het is wat... iemand die "klaagt" dat zijn bestelling eerder wordt afgeleverd... :) Nee, ik wil niet klagen maar als ik mijn eten eerder krijg dan dat ik het kan opeten, dan wordt het koud...

, 07-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit zijn wij zeer tevreden. Hier een aantal aandachtspunten m.b.t. bezorging: 1. Als je een bezorgtijd aangeeft, dan doe je dat niet voor niets. en is daar een (goede) reden voor. Er moet dan niet eerder bezorgd worden dan is aangegeven. 2. De 2e maal in korte tijd dat de bestelling niet compleet wordt geleverd. 3. Bij de laatste keer dat iets niet was geleverd betroft het een Turkse Pizza met LamsShoarma. Nadat we gebeld hadden was ook bij de kok al bekend dat dit niet geleverd was. Vervolgens werd er een Turkse pizza geleverd met kipshoarma en dus niet Lams.

, 04-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was perfect alleen zat mijn gratis blikje frisdrank er niet bij. Maar dat komt de volgende keer vast wel goed.

, 03-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer super alleen jammer dat dit keer de patat erg koud was

, 28-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker heel goed en op tijd geleverd SUPER

, 23-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer goed en heel erg lekker

, 19-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was de bestelling niet helemaal goed doorgekomen en was er een kapsalon zonder sla, voor de rest was het prima in orde.

, 12-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer super lekker jullie zijn de beste

, 08-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijke variatie. Aktas kapsalon met rijst en de spareribs zijn werkelijk heerlijk. Zo jammer van de lange levertijden: altijd ruim boven een uur. Maar dan krijg je ook wat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste spairibs wat ik tot nu toe heb gehad! Ik merk ook dat ik via jullie eigen site voordeliger ben tov. Andere bestelsites. Gr. Jan

Reactie van Taj Mahal:U heeft een gratis drankje er altijd bij. daarnaast bezorgen wij voor u vanaf€12 gewoon gratis!

, 21-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De lekkerste kapsalon van Emmeloord!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onlangs weer eten besteld sinds lange tijd gesloten te zijn geweest. Had 2 kleine kapsalon kipshoarma besteld maar kreeg 1 grote gewone shoarma kapsalon. Vorige keer dat ik hier eten bestelde was er ook al iets verkeerd geleverd. Hopelijk leren ze hier van en Let iets beter op. Overigens is er op het eten niks aan te merken. Alles smaakt heerlijk en is redelijk snel bezorgd en warm.

, 06-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij zijn erg tevreden over Taj Mahal. Het eten is heerlijk, altijd goed warm en we hebben altijd genoeg. De bezorging is uitstekend, maar wat ons altijd opvalt is de innemende, correcte en plezierige manier waarop de mensen van Taj Mahal hun werk doen en omgaan met hun klanten! Dikke 10!

Reactie van Taj Mahal:????????????

, 29-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was weer helemaal super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb eigenlijk geen op of aan merkingen Het was super goed en heel lekker van mij krijgen jullie een dikke 10

Reactie van Taj Mahal:Dag Willy, wij koken graag voor u! Er is waarschijnlijk onbewust wat verkeerd gegaan wij zullen volgende keer weer met zorgvuldigheid voor u koken!